Klant!

Godmorgon allihopa!
Har ni sovit gott?
Jag har varit vaken sen halv8, har suttit med tandblekningen sen dess typ, haha. ska ta ut den nu.
Såg ni föresten att min header på bloggen försvann igår kväll ett tag?? Haha förlåt sötisar, det var jag som var lite klantig bara.. Soooo me haha, men va fan jag e väl inte teknisk lixom?? :-O
Söta Mats fixade tillbaka den till mig sen iallafall. Tack så mycket!
Så vad händer idag då? Hmm, blir nog shopping tror jag.. får se. Sen får jag väl vara lite duktig också kanske?=)
Ha en bra dag allihopa, nu måste jag ta ut tandskenorna och fixa kaffe!
PussPuss! <3

Kommentarer
Postat av: Mats

Var så lite så vännen hoppas du haft en grymt bra dag

och nu får en underbar nattsömn ses och hörs Kramar

2010-09-29 @ 00:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0