IDOL

Okej babes, jag kan inte hålla mig längre nu. Ni alla som läser min blogg vet att jag är ett Idol freak. jag älskar Idol, och tycker det är väldigt intressant att se hur de utvecklas som personer och sångmässigt under Idoltiden.

 

Har ni någon/några favoriter??

 

Jag har några jag tycker ska bli topp 3 i Idol men de tänker jag inte avslöja inu. Däremot kan jag ju berätta att den jag tycker ska vinna hela Idol är SJÄLVKLART Jay Smith från helsingborg.!! Han är redan en stjärna! Han borde vara världsberömd redan. Han har en helt fantastisk röst, som jag bara älskaar!! Grymt sexig, grym, cool röst har han! Han måste vinna Idol2010, annars vet jag inte vad jag gör! För er som inte har hört honom (hur kan man missa det ) så lägger jag upp några videoclips här till er! Lyssna och njut ordentligt nu!:D Den första videon är när han sökte på audition i Malmö. Och den sista videon är från igår! LOVE HIM!

 

Ps: där finns väldigt många otroliga sångare/sångerskor i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0