Hösten är här..

Nu är hösten verkligen här för att stanna. Det är nästan minusgrader om nätterna, om det inte redan ÄR minusgrader tillomed (?) Är det bara jag som blir deprimerad? Nu går vi bara mot kallare och mörkare tider.. Hur kul är det egentligen? Man måste ha på sig en massa kläder och jackor för att kunna gå utanför dörren utan att frysa ihjäl, och inte ens det hjälper alltid. Löven faller, det regnar och blåser! Snart kommer väl snön också.. ohhh.. visst kan det vara fint att titta på en fin höstdag eller när snön är alldeles slät och fin utanför ens fönster. Man kan få helt underbara bilder. MEN man vill ju bara hålla sig inne, dricka varm choklad och titta på kylan utomhus. Nääee, vet ni vad jag vill göra om vintern? Jag vill bygga en koja och gå i ide, precis som björnarna gör. Det är ett smart djur tycker jag!=)

Vart har sommaren tagit vägen? Den kom, och den försvann lika fort. Man hinner verkligen inte med. Jag är inte redo för kyla inu.. är ni det??

Usch, nu ska jag dricka mitt varma kaffe och låtsas att det är sommar ute!

PussPuss

 

 

 

KampanjBanners 03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0